Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Gothic Edycja Rozszerzona to dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Jako Bezimienny będziemy mieli możliwość stawić opór tyranom takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w Obozie Bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały...
Co zawiera wersja 1.4 (lista uproszczona):
• ponad setkę zadań pobocznych i głównych
• nową gildię: Bandyta
• możliwość zostania Kretem lub Kopaczem
• nowe sposoby przyjęcia do obozów
• możliwość zostania Guru
• ciekawe miejsca w kolonii: obóz łowców orków, myśliwych, Strażników Starej Kopalni
• wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię
• zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne
• nowe tekstury otoczenia
• nowe tekstury menu i interfejsu
• umiejętność alchemii i warzenie mikstur
• umiejętność górnictwa i wydobycia rudy i złota
• gotowanie
• nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)
• możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski
• palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej
• usprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk na raz)
• Carnage Graphic Patch
Uwaga: W modyfikacji nie pojawi się kowalstwo oraz czynności z nim związane (przetapianie rudy, ostrzenie mieczy itp). Nie będzie można także awansować na Magnata.
Na czym polega balans w wersji 1.4:
• system bossów:
• Podczas rozgrywki spotkamy mocniejszych przeciwników, którzy na poszczególnych etapach gry dadzą nam się we znaki. Po pokonaniu takiego przeciwnika bohater otrzyma doświadczenie oraz bonus do jednego z trzech atrybutów (to do jakiego będzie ustalane zależnie od metody walki: mag otrzyma punkt many, wojownik siły, a łucznik zręczności)
zmniejszone poziomy potworów:
• Po pokonaniu podstawowych przeciwników, bohater otrzyma znacznie mniej punktów doświadczenia. Ilość doświadczenia za potwory nie przekroczy 200 pkt.
• zmniejszone wartości obronne pancerzy
• zwiększone wymagania broni, część broni będzie nawet wymagać dwóch atrybutów
• znacząco wzrosły ceny magicznych zwojów
• masakrycznie zwiększone ceny amuletów i pierścieni
Zrzuty ekranu:
Pobieranie:
Pobierz z przeklej.org POPRAWIONY INSTALATOR
Chomikuj
Wszystko przepisane ze themodders
Offline
Strony: 1